all i need







Wearing H&M coat, Mango jeans, Converse shoes, Zara bag & vintage necklace

Pastelové barvy, třpytivé šperky a veliký úsměv. Jo, i já se občas převlíknu za andílka. Mám teď lehkou posedlost pastelovými barvami. Neviňte mě, to všechno je kvůli H&M, kde vyrobili úplně nejlepší sadu pastelových/kostkovaných ponožek, hodícím se úplně ke všemu. Jo, mám je na sobě (zelenkavé-bílo kostkované). Jo, dalo by se tedy říct, že mám na sobě outfit inspirovaný ponožkami. Bohužel jsem ale dneska neměla náladu se promenovat po ulici jen v ponožkách (resp. ponožkách a sandálech), takže jsem přes ně obula jedny ze svých nejstarších ( a nejpoužitějších) conversek, "shodou okolností" téměř ve stejném odstínu (původně). Záviďte mým přátelům, kteří ty slavné ponožky viděli v celé jejich kráse.

Pastel colours, sparkly jewlery and a big smile. I pretend to be an angel sometimes. I have been a little obsessed by pastel colours. It's not my fault, blame H&M who made the best set of pastel/checked socks, matching practicaly anything. Yes, I am wearing them (mint/white). Yes, this outfit had been insired by socks. But I didn't feel like going out in socks (and sandals) today, so I wore my eldest Converse, by "coincidence" practicaly of the same shade of green as the socks in question. You can envy my friends, who have seen the socks in their full and overwhelming beauty.

Photos: Alban

41 comments:

  1. jo tak tohle se mi na tobě děsně líbí! ty ošoupaný conversky úplně shodily to sako a vypadá to fakt dobře!

    ReplyDelete
  2. skvělý :) sluší ti to.. pastelový barvy ti slušej :)

    ReplyDelete
  3. zavidim im zavidim!! ja ponozky totiz velmi rada..a ty si v anjelikovskom ´ohoze´ fakt velmi prijemna ;)

    ReplyDelete
  4. Hrozne sa mi páči tá kombinácia farieb. Je to ako hra, kombinovať takéto farby. Preto je tvoj blog môj najobľúbenejší :)

    http://arwenpurple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. hezkej pohodovej outfit, jen náhrdelník bych nechala doma..

    ReplyDelete
  6. zavidim...ja chcem vidiet ponozky :D

    ReplyDelete
  7. tahle kombinace pastelových barev se mi strašně líbí a tobě to moc sluší :) snad se s ponožkami pochlubíš i nám ;)

    ReplyDelete
  8. Vypadáš jako takovýty měkký, "pěnový" bonbóny, jak se jmenujou...Vexty! :)

    ReplyDelete
  9. Tak někdo si ty pastelové barvy může dovolit a nevypadat na 5 let že? ;))
    PS: Těším se, až bude počasí na to, obléct se takhle i v ČR :)

    ReplyDelete
  10. :D tak to teda zavidim!! podobny nahrdelnik mam po babicce..

    ReplyDelete
  11. skoro bych te v tom nepoznala, ale i tenhle styl nedbale elegance ti slusi

    ReplyDelete
  12. jéj, pekný jednoduchý outfit ... a veľmi sa mi páči farba konverzov :)

    ReplyDelete
  13. zavidim ti to teple pocasi a ty barvicky jsou krasny

    ReplyDelete
  14. Nádherné barvy, krásně sladěné. Tvůj blog mám ráda, protože ty žiješ tam, kde bych chtěla jednou i já... tedy studuješ. Španělsko (Barcelonu taky) strašlivě miluju a jednou bych tam chtěla strávit déle než jen týden jako dovolenou. ;)

    ReplyDelete
  15. zavidim ti to teple pocasi a ty barvicky jsou krasny

    ReplyDelete
  16. ty džíny ti strašně sluší, líbí i barvy celého outfitu.

    ReplyDelete
  17. ty jsi posedlá pastelovými barvami, my zase tebou!<3

    ReplyDelete
  18. Ja som sa tiež zbláznila do pastelových farieb:)Po pochmúrnej zime nemohlo nič lepšie ani prísť. :)
    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Pořád si lámu hlavu s tím, jestli jsou lepší okopané nebo krásně čisté Conversky. Co myslíš? :-)

    ReplyDelete
  20. Indie kid: jestli to znamená, že jsem k sežrání tak díky :D
    Adéla: podle osobních zkušeností ty staré a okopané, čisté plno lidí štvou tím, že jsou strašně bílý :)

    ReplyDelete
  21. Milujem conversky :) A tiež tvoj veľký úsmev :)

    ReplyDelete
  22. to sáčko je starší nebo je teď v H&M? je uplně úžasnééééé a strašně ti to sluší x) Klára

    ReplyDelete
  23. oooh like the mint green. A belt would also look lovely with it :)

    ReplyDelete
  24. Tobě sluší snad vše, jak rudá a jiné výrazné barvy, tak jemné pastelové:) Moc se mi líbí ten modrý náramek.

    ReplyDelete
  25. Klára: je už asi pět let staré a děkuju!
    Sarah: I was thinking about it but didn't find the right one :)

    ReplyDelete
  26. mě se líbí ta skvělá kombinace neutrálních pastelových barev!;)

    ReplyDelete
  27. užasný, tobě sluší prostě všechno!
    http://denusyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. áá prekrásny outfit!!!kabelka aj doplnky:)))

    ReplyDelete
  29. Strašně moc se mi líbí pastelová růžová. Ale kombinace pastelových barev ve velkém množství (víc než 3) na mě působí vyblitě. Šedé jeans to zachránily :)

    ReplyDelete
  30. Hej, pošli nám do ČR taky takový teplo. Teda z fotek usuzuji, že tam máte příjemně. =)
    A sluší ti to!

    ReplyDelete
  31. Úsměv ti to moc sluší, krásko! :)

    ReplyDelete
  32. Super! a začalo to u ponožek:)někde přeci musí:D

    ReplyDelete
  33. Super!a začalo to u ponožek:) někde musí:D

    ReplyDelete
  34. Nejvíc pěkně použitý barvy. Tu zelenkavou mám ráda. :)

    ReplyDelete