spring is here again



Wearing: H&M cardigan & sunglasses, Levi's shorts & vintage belt.

Bílý svetr s červenýma kytičkama: jedna z naprosto vysněných věcí minulého léta. Nakonec jsem našla náhražku (modrou), jenomže to máte jak nabízet někomu, kdo chce pořádný steak, dušenou rybu. Ryba je fajn, ale ta chuť na pořádnou flákotu vám zůstane. K tomu, když vám před očima tu rybu sní pes, máte ještě větší hlad. Kdo se ztrácí, tak to je jen narážka na to, jak můj milý ridgeback měl minulý rok mánii na sebe upozornovat tím, že strhá sušící se prádlo (v tomhle případě svetr s modrýma kytičkama) a sežere mu knoflíky. Takže jaká byla radost, když jsem v showroomu narazila na tenhle? OBROVSKÁ. (Velká písmena tu obrovskost zdaleka nemůžou popsat). Tak nějak všeobecně jsem si uvědomila, jak moc mám ráda vzorované propínací svetry, speciálně ty kytičkované. Hodí se úplně ke všemu. Teď hledám svetřík se zelenýma kytičkama. Jenže vysněné věci, znáte to: za rok nebo dva ho určitě někde objevím.

A white cardigan with red flowers has been haunting my dreams the last summer. At the en I managed to get a blue one but it's like offering someone, who is dying to eat a big fat steak some fish. Fish is great but you still want to get some meat. Especially, when the fish is eaten by your dog right in front of you. If you got lost, I am just trying to make a metaphore to the fact that my dog had this thing eating buttons and destroying our clothes when he got bored. So how happy was I when I found this one in the H&M showroom. INCREDIBLE (and the capital letters are not enough to describe how incredible I was happy). I just love printed cardigans. I am looking for one with green flowers on it right now. But you know, things you want really hard get to shops one or two years latter.

Photos: Alban

54 comments:

  1. Svetr je krásný. Užívej si slunečné počasí, tady je pořád hnusně :).

    ReplyDelete
  2. já ti tak závidím. dneska jsem měla na sobě snad 10 vrstev a myslela jsem že zmrznu a ty si chodíš v třičku a kraťasech. a kde je spravedlnost!? :D

    slidak

    ReplyDelete
  3. Je opravdu nádherný, ale především ty v něm.
    Moc ti to sluší! Kombinace s kraťásky, bílými punčoškami = super :)

    ReplyDelete
  4. svetrík je dokonalý!

    a jar??? aj ja chcem! ;D

    ReplyDelete
  5. Moc ti to sluší ! , ta šálička je suprová !
    Už se těším na české jaro :)

    ReplyDelete
  6. Chci hned těď k moři, abych taky mohla nosit kraťasy a úžasný kytičkovatý svetry jako máš ty! :) Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  7. Jéé tohle ti staršně moc sluší :) na vysněné věci máš dobrý vkus ;) A to si byla normálně v showroomu v Praze nebo kde? :)
    PS: Na té druhé fotce jsi nejvíc roztomilá :)

    ReplyDelete
  8. Jo, tak tohle můžu, je to super!

    ReplyDelete
  9. Holka ty mě strašně baviíš! :-D

    ReplyDelete
  10. Svetřík je opravdu nádherný! :)

    ReplyDelete
  11. na teba sa moc moc dobre pozerá...krásne zladené..ale asi by mi bola zima

    ReplyDelete
  12. Hlavně minulé léto bylo ve stylu kytiček.) Taky jsem měla květinovou mánii, ale spíš na šaty. Svetřík je bezva!<)

    ReplyDelete
  13. Moc hezké! Trendy bílé punčochy jsi skvěle zkombinovala se zbytkem...

    ReplyDelete
  14. Svatá pravda, za dva roky /rok bude zelený kytičkovaný všude. !

    ReplyDelete
  15. Nádherný sveter!!! aj ja už som ho v h&m okukovala, ale zdal sa mi že je krátky, ale keď ho vidím na tebe, tak myslím, že to ešte raz prehodnotím. :)
    A inak metafora so steakom a ryou bola trefná, presne poznám, čo si ňou myslela!

    p.s. odkiaľ máš ten šál?? super odtieň červenej

    ReplyDelete
  16. pekne, zavidim to pocasie! mamina mala podobne saty ked bola mlada s takym vzorom!..takze stale je cool :)

    ReplyDelete
  17. Tam je takové počasí? :-o nebo se jenom obětuješ pro blog a je ti zima? :-D

    ReplyDelete
  18. tohle se mi moc vážně líbí, je z toho cítit jaro:)

    ReplyDelete
  19. Tenhle svetr mě také naprosto okouzlil. Je krásný!

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. je moc hezký, roztomilý, ale já mám radši jednoduché svetříky:) Natie

    ReplyDelete
  22. to se musi nechat, tenhle se mi taky libi mnohem vic nez ten modry. ja mam taky rada kytickovany veci a cardigany amam to stesti, ze mi jezisek tak jedem kytickovanej cardigan jezisek nadelil:) jestli ches mrkonut,tak tady: http://micimathonka.blogspot.com/2011/01/26012011.html

    ReplyDelete
  23. Sluší ti to čím dál víc! Moc se mi líbí barva vlasů co teď máš.

    ReplyDelete
  24. málokdy něco komentuju, ale tímhle si mě fakt nadchla! děkuju za inspiraci, moc oceňuju, že se nebojíš barev a nenosíš jenom černou a šedou... jen tak dál, těším se na další příspěvky :)

    ReplyDelete
  25. Lucy: Pražský showroom, tam jsou nejmilejší ze všech showroomů :)
    Paulina: ten šál je Lanvin pro H&M, dávali ho šílencům, co stáli ty ranní fronty
    Karolina K.: momentálně je tu fakt teplo, takhle jsem včera (odpoledne) byla venku.
    Předposlední anonym: děkuju ale zrovna uvažuju, že jí zase změním :)
    Poslední anonym: černá a šedá jsou fajn, ale s barevným oblečením je den hned veselejší! :)
    Děkuju moc všem za milé komentáře!

    ReplyDelete
  26. Your style is INCREDIBLE! (I'm excited-I used caps locks! :P) I love your blog-hope you check out/follow mine.

    xx
    Meera

    ReplyDelete
  27. jaro? v praze neda ne..chjo, zavidim ti!!
    btw. peknej svetr!!

    http://frenkiesgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Skvelý jarný a veselý outfit! :)

    ReplyDelete
  29. Ano, ano... Luxusní svetřík se skvělou šálou... Skvěle skombinováno =)

    ReplyDelete
  30. bože ten cardigan! ..neskutočne krásny:)

    ReplyDelete
  31. Můj ridgeback má nejradši k jídlu špičky mých bot na podpatku..
    A nejvíc závidím to teplo tam! V ČR je pořád největší zima..

    ReplyDelete
  32. Ani by som ta nespoznala na fotke ;)

    ReplyDelete
  33. Ahoj Adél, tohle Tvůj nejlepší post za poslední dobu! Skvělé:) t

    ReplyDelete
  34. To počasí, ach:) Tady je teď sice teplo, ale určitě ne zdaleka takové jako v Barceloně:( Jinak svetr je moc krásný. Sakra, jak to děláš, že ti červená tak neuvěřitelně sekne? :-D

    ReplyDelete
  35. Fíha, tohle mě po dlouhé době donutilo rozkliknout tvůj příspěvek z RSS čtečky na web, abych mohla napsat komentář. Outfit ti moc sluší, fotky jsou dobře nafocené a povedlo se ti předat nám trošku jarní nálady. Takže díky a užívej jara. :) Závidím ti Barcelonu, vždycky mě týrá o ní u tebe číst a koukat na ni, byla jsem tam na podzim na pár dní a hrozně mi chybí!

    ReplyDelete
  36. Tak snad každá blogerka v poslední době předvedla ustřižené džínové kraťasy s punčochami. Sama k tomu mám odpor, ale tohle vypadá fakt dobře a v tom počasí adekvátně. Můj styl oblékání je jiný než tvůj, určitě není tak nápaditý, ale přesto musím říct, že tvůj blog si šetřím k přečtení až nakonec, protože mi přijde nejlepší (počítám české a zahraniční). Takový estetický a osobní :-) A moc se mi líbí i texty! Vero

    ReplyDelete
  37. Ta druhá fotka je perfektní! strašně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  38. Katie: je to o psychice, když si to myslíš, tak ti sluší všechny barvy (i když vim, že to byla řečnická otázka :D)
    Vero: to jsem opravdu moc ráda, děkuju za pochvalu, moc si toho vážím!
    A děkuji za všechny komentáře!

    ReplyDelete
  39. Úžasné, moc povedené! :-)

    ReplyDelete
  40. To počasí ti závidím, kéž už by bylo teplo i u nás:-) Jinak ti to moc sluší, ten svetřík je super:-)

    http://eleventhkingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. tak tenhle outfit mě dostal! <3
    a ten svetr je dokonalost sama:)

    ReplyDelete
  42. Velmi povedený, musím říct že ti to strašně mooooc!!!! - slluší!

    ReplyDelete
  43. dokonalý outfit..;) ten svetrík je krásny..;) :D

    ReplyDelete
  44. ty jo todle je prostě drsný :)

    ReplyDelete
  45. Celý outfit nemá chybu...fakt se ti povedl ;)

    ReplyDelete