espadrilles!

Left pair from Stradivarius, right pair from a random shop in France

One of my favorite type of shoes for hotter months are espadrilles. They are the typical footwear of the South but I don't really know where they exactly come from- my French friends say they come from France, my Spanish friends say they come from Spain (they are having the same issue with mayonnaise by the way). After Valentino and Chanel released their version of espadrilles, they became very trendy, luckily for me I already had one pair and since they come into fashion even those of you who will not have the chance to travel will be able to buy them in high street shops (H&M has a brilliant pineapple pair for example) like I did  with my black ones. They are the perfect accessory to casual outfits and I can't wait to wear them more often.

Jeden z mých oblíbených typů bot pro teplejší měsíce jsou espadrilky. Je to obuv typická pro Jih, ale odkud přesně úplně nevím (Wikipedia říká že z Pyrenejí), moji francouzští kamarádi tvrdí, že jsou z Francie, moji Španělští kamarádi tvrdí, že jsou ze Španělska (stejný spor se vede i kvůli majonéze). Po tom co Valentino i Chanel vypustili do světa svoje verze, se z nich stal hit, já měla to štěstí, že jsem pár měla jeden v záloze  a díky tomu, že jsou v módě, je začaly vyrábět i řetězce (třeba H&M udělalo jedny úplně skvělé s ananasem), takže si je může pořídit i ten, kdo nemá tu šanci někam jet- tak jsem to udělala i já se svými černými (i když v Barceloně to není žádná výmluva, že nejedu nikam jižněji- možná si ale pořídím ještě jedny tradiční jednobarevné). Jsou opravdu pohodlné a skvělý doplněk k neformálnímu oblečení a už se nemůžu dočkat, až je budu moct nosit častěji.


13 comments:

  1. aj ja som mala dnes ti svoje, sú naj!

    ReplyDelete
  2. Ty černé jsou dost dobrý!

    ReplyDelete
  3. tie musia byt super pohodlne :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. podobné jako napravo jsem si dovezla z Francie jako přezůvky :D
    ty nalevo ale vypadají super :)

    ReplyDelete
  5. Před rokem jem je viděla ve Francii, v Paříži všude, jsou tam vážně populární. Podle názvu bych ovšem řekla, že budou ze Španělska :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kvůli názvu espadrilles? Espadrilles je francouzský název, Španělé jim říkají alpargatas nebo esparteñas.

      Delete
    2. Jsou z Pyrenejí, od hranic mezi Francií a Španělskem, takže obě strany mají pravdu :D

      Delete
  6. V krámech se dají občas vidět.. V NY měli takové úžasné s palmama! :) Úplně Hawaiské :)) V.

    ReplyDelete
  7. Och, ty na levo jsou luxusní, snad budou i u nás v česku :D

    ReplyDelete
  8. Už dlouho po nějakých pokukuju, zdají se mi super pohodlné. Až najdu ty pravé, určitě si je zakoupím :).

    ReplyDelete
  9. Tie cierne vyzeraju velmi dobre :)

    ReplyDelete
  10. Ahoj, rada by som ťa pozvala na moju prvú giveaway, ceny stoja zato :)

    http://myself-romi.blog.cz/1305/letno-jarna-giveaway-0-1

    ReplyDelete
  11. Ahoj, musím s tebou souhlasit, také mám strašně ráda tyto botky, nemůžu si je vynachválit. Jsou šíleně pohodlné! Moje první jsem si koupila před dvěmi lety v Cannes, a pak jsem celkem koukala když jsem je sehnala za rok i u nás! :)
    http://fashionissue-byzanetbel.blogspot.cz/

    ReplyDelete