one white jacket, three ways to wear it


White jacket from H&M

You have already seen this jacket on the blog but the amount of times you have seen it does not even remotely correspond to the amount of times I have worn it. Seriously I have the impression I wore it at least three times a week for the past few months.  I don't usually bring my camera with me because I am often quite busy and I know I won't be able to make proper pictures for the blog. That's when Instagram (@heelsinprague) comes up, because any picture looks better with a filter :) 
I just wanted to show you these pictures because I think they are all completely different ways to wear a single item. That is exactly where I want to go with the majority of the clothing I own, just be able to dress them up or down depending on the situation.
Which outfit is your favorite?

Tuhle bundu už jste zde mohli vidět několikrát, nicméně to ani z daleka neilustruje to, jak moc často ji vlastně nosím. Vážně mám pocit, že ji mám na sobě minimálně třikrát do týdne. 
Většinou s sebou nenosím fotoaparát, protože bývám hodně časově vytížena a vím, že bych stejně nestihla udělat pořádné fotky pro blog. V té chvíli nastupuje na scénu Instagram (@heelsinprague), protože všechno vypadá lépe s filtrem :)
Tyhle fotky jsem vám chtěla ukázat, protože si myslím, že přesně ukazují, že jedinou věc si na sebe můžete obléknout opravdu mnoha způsoby. To je přesně to, co chci se svými věcmi dělat i já, chci aby se adaptovaly situaci.

Která z kombinací se vám líbí nejvíc?

26 comments:

  1. mně se líbí všechny, jenom u té druhé si nedokážu představit spojitost bundy a halenky pod tím:)

    ReplyDelete
  2. Ta první kombinace je skvělá! :-) moc ti to sluší:) A držím palce u zkoušek, pokud už je nemáš za sebou..nevím jestli se ve Španělsku nekončí o chvilku dřív než tady. Pro druhý případ gratuluju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teprve jich plno bude, článkem jsem úspěšně zakončila dnešní prokrastinační večer :D

      Delete
  3. Všechny kombinace jsou super, ale jestli si mám teda vybrat, tak ta první! :)

    ReplyDelete
  4. Moc hezké, všechny tři outfity jsou parádní, druhý ale vede :)

    ReplyDelete
  5. ooo, super bundicka! a neviem, mne asi ta druha. alebo vsetky? :)

    ReplyDelete
  6. Ta poslední kombinace je perfektní :)

    ReplyDelete
  7. Ta bunda je suprova a páčia sa mi všetky :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. 3. je uplne nejlepsi, hlavne ty bryle!

    ReplyDelete
  9. Bože Adélko, jsi tak nádherná !

    ReplyDelete
  10. Nemůžu si nějak vybrat... Líbí se mi moc ta kombinace s pruhovanými šaty, ale ta u kola je taky moc pěkná. Svěží a bezstarostná. A espadrilles si fakt musím už koupit.

    ReplyDelete
  11. Všetky kombinácie sú dobré, ale asi najviac prvá :)

    DAILY FABRIC blog

    ReplyDelete
  12. Všechny kombinace jsou dobré, ale pokud si musím vybrat, tak se přikláním k většině, tedy k prvnímu outfitu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, a nevymyslel sis to zase, jako prakticky celý svůj blog?:-D Je neuvěřitelný, jak si můžeš myslet, že tě ještě kdokoliv bere vážně...

      Delete
  13. první je skvělá, ale i poslední:) máš pravdu, že s filtrem vypadá všechno lépe:D

    ReplyDelete
  14. super bunda! libi se mi ten posledni!

    ReplyDelete
  15. tak tá bunda je naozaj božská! a mne sa najviac páči druhý outfit :)

    ReplyDelete
  16. Ahoj Adélko, je to trošku mimo téma ale koukala sem že máš na instagramu fotku nádherných bílých lodiček, mohla bych se zeptat, kdes je koupila? Nebo nevíš, kde by se daly podobný sehnat? Moc děkuju :)
    Jinak mě se asi nejvíc líbí poslední outfit, ale nevim, nemůžu se rozhodnout všechny tři jsou krásný :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám bílý lodičky z loňska ze Zary, letos jsem je tam viděla ale s černou patou, jinak hezký mají v Mangu i v Topshopu, ale přijdou mi oboje až moc vysoké na každodenní nošení.

      Delete
  17. Ahoj Adél, moc ti to tu sluší, ta fotka s kolem je boží :). Chtěla jsem tě poprosit, jelikož žiješ v Barceloně, jestli bys mi nedala nějaké tipy. Chystám se s kamarádkou v září na 5 dní. Bydlet budeme u jejího kamaráda. S jakou leteckou společností nejčastěji lítáš? A ještě jsem se chtěla zeptat, jestli si myslíš, že mi vystačí 8 tis. na jídlo, vstupy a dopravu na těch 5 dní. S tim, že se chceme taky válet na pláži, jíst nebudeme v luxusních restauracích a nepočítám do toho ani nakupování, jen kdyby něco zbylo :).

    Děkuji moooc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, já lítám s ČSA, protože se mi vyplatí, když s sebou mám kufr. Na pět dní by vám mohl stačit i Vueling, který občas bývá levnější a neprudí, když si s sebou do kabiny vezmeš kufřík i kabelku. Pak mám takový pocit, že sem ještě létají Smart Wings, ale s těma jsem zažila nouzové přistání a od té doby jim moc nevěřím :)
      A 8 tisíc by ti mělo stačit určitě! Na dopravu se koukni přímo na stránku tmb.cat a koukni, co by ti nejvíc vyhovovalo (buď si můžeš kupovat určitý počet jízdenek nebo počet dní), vstupy do klubů jsou 10-15 € (občas s drinkem) nebo zdarma, pak drinky v klubech asi tak 10-15 €, ale zas do toho dávaj mnohem víc než u nás. Caixa Forum je super a je zdarma, zbytek muzeí má ceny na internetu. Jídlo v supermarketech je tak o 30% dražší než u nás, restaurace jsou dvakrát až třikrát dražší.

      Více tipů je tady: http://heels-in-prague.blogspot.com.es/2012/06/my-favorite-places-in-barcelona.html

      Delete
  18. Nejvíce se mi líbí první outfit. Mám takový dotaz/prosbu :-). Nenafotila by si nějaký outfit na párty/ diskoteku? Já když někam jednou za čas jdu, tak se mi nechce ani koukat kolem sebe, když vidím zmalované holky, které mají kýčové umělé nehty a na sobě samé flitry a sukýnky nebo kráťásky, že jim jde vidět až do krku. Jsi má inspirace, tak by mě zajímalo, jak by se oblékla ty :). A také bych chtěla vědět, jaký máš na toto názor ???děkuji Lenka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já většinou nosím více méně to co normálně, jen přidávám podpatky + šperky + výraznější líčení. Mně přijde jako blbost kupovat si věci jen na party, takže ve skříni vždycky najdu něco elegantnějšího a vezmu si to. Jinak názor na "párty styl" mám docela negativní, nemám ráda, když něco postrádá úroveň, ale ono dané slečny asi hledají něco jiného než styl. Až někam zase půjdu, tak se můžu vyfotit :)

      Delete