cape town

Vintage cape, H&M Studio sweater & boots, Topshop jeans& Bimba y Lola bag

These are my last pictures from Prague, I miss this city so much. It wasn't actually that cold but I was just feeling like wearing this amazing vintage cape I got from my grandma. Sometimes being the oldest in the family pays off, as I snatched way more vintage treasures than anyone else :) I have seen loads and loads of tartan capes like this one in stores- obviously Burberry is to blame- and although I haven't been the biggest fan of vintage lately, this cape is just everything. I also love to wear it as a big scarf. I wore it over a simple outfit  with my new booties & a matching zipper sweater, that I couldn't take with me to Barcelona because it wasn't dry the day I was leaving (I am past the phase when I transported humid clothing all over Europe ;) I had to leave there waaay too many things and now I feel my life isn't complete without them. International closet problems.

Tohle jsou moje poslední fotky z Prahy, která mi už teď strašně chybí. Ani vlastně nebyla taková zima, ale měla jsem chuť si na sebe vzít tohle úžasné vintage pončo, které jsem získala od babičky. To je výhoda toho, být nejstarší z rodiny, ty nejlepší vintage kousky jsem si zabrala pro sebe :) Tenhle podzim všude prodávají plno podobných kostkovaných kápí- trend samozřejmě spuštěný domem Burberry- a já jsem tak velice ráda, že mám tuto v zásobě. Skvěle vypadá také jako veliká šála okolo krku. K tomu jsem si vzala jednoduchý outfit, s novými botami a k nim ladícím zipovým svetrem (ladící kvůli tomu, že mají stejné zipy), který jsem si bohužel nemohla vzít do Barcelony, protože v den mého odjezdu byl ještě mokrý. Kde jsou ty časy, kdy jsem mokré prádlo převážela přes půlku Evropy ;) Musela jsem v Praze nechat až příliš mnoho věcí a teď mám pocit, že můj život bez nich není úplný. Problémy mezinárodních šatníků.

16 comments:

  1. pončo je teda opravdu nádherný kousek! velikost, barvy a ten pocit, že je už taaak starý a přitom pořád taaak krásný.... :)))

    ReplyDelete
  2. Zase nejdokonalejší, máš můj hlas v blogerce roku v kategorii fashion :)

    ReplyDelete
  3. Ach, to je taková nádhera <3 Strašně moc Ti to sluší a na fotkách působíš neskutečně šťastně!

    ReplyDelete
  4. To pončo je boží, hrozně ti to sluší :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  5. To pončo je dokonalý! :)

    ReplyDelete
  6. Baví mě na tobě, jak jednou dokážeš být za femme fatale a hned potom zase za holčičku v babiččiný dece :)

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. to su tak krasne fotky a farby ze sa nemozem vynadivat!

    ReplyDelete
  8. Nejlepsi.. Vic neni potreba psat.

    ReplyDelete
  9. a prečo už teraz nezoberieš mokré prádlo? :)
    len nepíš, že už si na to príliš dospelá....!!
    andrea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Protože je těžší, tak si radši vezmu víc suchých věcí :)

      Delete