by the seaside


I love those easy Sunday afternoons in the winter, when the city beach isn't crowded and just gives this great energy. After all this time I still find it incredible to live in a city with a beach and I should go there more often! And since I'm lazy and half of my things need to be washed (oh glorious post- exam laundry times) I wore the simplest outfit ever. Leather trousers are a must, a black coat is a basic, Converse are practically merged into my own feet and the only sight of invention is this scarf which in reality is a poncho I wore as a scarf. I know I am SO creative. Happy Sunday!

Miluji ta nedělní zimní odpoledne, kdy je městská pláž poloprázdná a i krátká procházka vás hned nabije energií. I po těch letech, co už v Barceloně jsem, mi přijde neuvěřitelné bydlet ve městě s mořem a rozhodně bych k němu měla chodit častěji.
Vzhledem k tomu, že jsem byla strašně líná a do toho mám polovinu věcí v prádle (ó to pračkovo /žehlící po-zkouškové období), tak jsem si na sebe vzala něco opravdu jednoduchého. Kožené kalhoty jsou na zimu nepostradatelné, černý kabát je základ šatníku, Conversky mi už prakticky přirostly k nohám a jediným znakem invence je tato šála, což je ve skutečnosti pončo, které mám okolo krku jako šálu. Jsem prostě TAK kreativní. Krásnou neděli!


H&M coat, sweatshirt and hat, Mango leather pants and bag, Converse sneakers & vintage poncho worn as a scarf.

32 comments:

  1. Skvělé! Působí to na mě přirozeným dojmem a moc ti to sluší :-*

    www.keityna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. - pokazdy ta zenska vytre zrak. neni fer. zatracene !

    ReplyDelete
  3. Krásný...i po všech těch letech tvůj blog miluju!

    ReplyDelete
  4. uzasne Adel:) hned jsem hledala odkud ze je sala a ty takhle!:)) aspon po kalhotech pujdu kouknout

    ReplyDelete
  5. Moc hezký post. Od moře častěji, prosím. :)
    Ela

    ReplyDelete
  6. Jo přesně! Jediný co mi chybí jsou ty Conversky a přemýšlím, že si koupim černý nízký.

    ReplyDelete
  7. Perfektní! ❤️ A to pončo bych ráda viděla v outfitu i jako pončo, ta barevná kombinace je skvělá;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tady prosím pěkně: http://heels-in-prague.blogspot.com.es/2014/10/cape-town.html

      Delete
  8. Jak by asi vypadala mořská víla v zimě...? ;)

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Pořád je mi líto, že jsem to tehdá k tomu moři nezvlád..no důvod, proč se vracet (jeden z mnoha..Barcelona hned po Paříží je moje fav Evropské město..).
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  10. Ty kalhoty jsou super!:)

    ReplyDelete
  11. Jestli chceš být víc kreativní, tak si vezmi v zimě ponožky. To žádná blogerka nemá.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D ale taky málokdo má 10°C

      Delete
    2. tak potom naco to vrstvenie kozene kalhoty a capicka? ked je teplo tak je teplo ked zima tak zima predsa :)

      Delete
    3. když fouká a nemám zimomřivý nohy, tak si víc obleču horní část těla :) Přece vím jak se obléct do jakého počasí, kdyby ne, tak si tu budu neustále stěžovat, že jsem nemocná.

      Delete
  12. moc pekný outfit, farebná kombinácia na tom ponče je skvelá :3

    ReplyDelete
  13. Nádherný outfit, ty barvy na pončo-šále jsou úžasné a hrozně ti sluší :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  14. Co já bych za to dala bydlet ve městě s mořem, jinak se mi strašně líbí ty kožené kalhoty a celkově to je moc pěkné:)

    ReplyDelete
  15. hrozně dobrý! ta druhá fotka je nádherná...

    ReplyDelete
  16. Krásné fotky a moc ti to sluší! Máš zajímavý, neokoukaný styl! :) A tvůj blog je skvělý!

    http://nicolsview.blogspot.cz/

    ReplyDelete