contouring for dummies


I have been a fan of Clinique's Chubby Sticks for Eyes for ages (here)- there's not a product more simple to use. Then I got a couple of the Chubby Sticks for cheeks and love them too- my favourite is the 03 Amped Up Apple that looks as good with a natural make up as with a red lipstick (usually I find it too difficult to find a blush to match red lips). So when I discovered Clinique was releasing a contouring duo, I was impatient to try it out.
It's as easy as 1-2-3. 1. I always start dabbing the blush stick on the apples of my cheeks, then 2. make a line under under my cheekbones with the dark Curvy Contour, blend it with my MAC 130 brush and 3. apply Hefty Highlight on the top of my cheekbones and pat it with my fingers. Done.
I really love how easy to use these products are: lightweight, with buildable color and so easy to blend. I am especially thrilled with the highlighter: I have been looking for a great one since my last year's trip to New York when my stupid self didn't buy the Becca Shimmering Skin Perfector. It looks like you have painted dewy light on your face. The only issue I have is the color of the contour shade- sometimes it is just too warm, so out of the three it may be the one I'll not buy again. But the fact that I have worn these products non-stop for a month means something- I really like these three musketeers.


Fanoušek Chubby Sticků od Clinique jsem od chvíle, kdy jsem začala používat ty na oči (tady) a to  hlavně díky tomu, jak úžasně jednoduše se s nimi pracuje. Pak jsem dostala na vyzkoušení pár těch na tváře, které mají moc pěknou texturu a od té chvíle používám pravidelně hlavně odstín 03 Amped Up Apple, což je neutrální béžovo-růžová, co se hodí stejně tak k nahému líčení jako k červeným rtům (jsem jediná, kdo má problém k červeným rtěnkám najít tvářenku?)
Moc mě tedy potěšilo, když Clinique začali vyrábět jako jedna z mála u nás dostupných značek i "pastelky" konturovací. A že jsou opravdu povedené. V prvním kroku namažu na jablíčka tváři tvářenku, vklepu ji do kůže, v druhém nakreslím tmavým Curvy Contour čáru pod lícní kosti, kterou rozmažu štětcem MAC 130 a ve finále trochu Hefty Highlight na lícní kosti, které jen trochu rozmáznu a voilà. Jednoduché a vše je hotovo za minutu.
Nejradši z obou dvou konturovacích odstínů mám určitě rozjasňovač, který působí strašně přirozeně a krásně rozzáří pleť. Takový jsem sháněla od minulého roku, kdy jsem si jako pako nekoupila Becca Shimmering Skin Perfector v New Yorku. Na konturovacím odstínu mi přijde, že občas je bohužel až příliš teplý- na druhou stranu se dá výborně rozetřít do ztracena. Z těchto tří to ale bude ten, který si už asi nekoupím. Faktem je, že všechny tři nosím bez přestávky už měsíc- a to už o něčem vypovídá.

9 comments:

  1. Já se s nimi zatím snažím sžít - každopádně na tobě vypadá všechno fantasticky!

    ReplyDelete
  2. Krásné líčení! To "nahé" je na den stejně nejhezčí! :)
    Děkuju za recenzi, byla jsem na tyhle "pastelky" zvědavá a ten rozjasňovač vypadá vážně božsky...

    Nikola z http://nicolsview.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Moc ti toto líčení sluší! Já osobně mám se značkou Clinique skvělé zkušenosti!
    http://apinchofglamor.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Ten rozjasňovač mám od včerejška a už teď ho miluju! :) Je strašně krásný a dodá až skoro 'vodový' efekt. Prostě působí krásně přirozeně a přitom nádherně oživí líčení. Takže se vším souhlasím!

    ReplyDelete
  5. Líčení ti moc sluší, určitě stojí tyto produkty za zkoušku :)

    ReplyDelete
  6. Jsi krásná, sluší ti to. A stylové brýle! :) Stala jsem se tvojí novou čtenářkou a chtěla bych Tě pozvat i na svoje stránky! :)

    Měj se hezky, s pozdravem

    Nina
    http://newayofashion.blogspot.cz/
    https://instagram.com/ninawagnerova/
    https://www.facebook.com/newayofashion?ref=bookmarks

    ReplyDelete
  7. Skvělý make-up! :3 Vypadá svěže, moc ti sluší. Je to opravdu nádhera :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Chubby stick rozjasňovač som si kúpila len nedávno a nedám naň dopustiť, je skvelý! :) Pleť krásne rozžiari a celé líčenie pôsobí veľmi fresh a prirodzene. Asi sa teda poobzerám aj po tých tmavších odtieňoch.

    ReplyDelete