silk shirt & denim


I love anything silk, it's probably my favourite fabric in the world. Along with leather, denim, wool and cashmere. Anyway, I found this one in & Other Stories in Barcelona the day someone washed another silk shirt of mine in the washing machine (you can never wash silk with a normal detergent because silk needs acid pH! it destroys the fibres), so I took is as a sign of "don't be sad Adela, the Gods of shopping send you this perfect light pink silk shirt in your size with 50% off". I have already worn it a lot of times, the only problem it has is that it need ironing which is not my favourite activity in the summer. Or ever.
But well, I am keeping my color scheme simple, some nudes, a little denim (this skirt was a catch! I found it online and prayed for a week for it to fit) and some red lipstick for a pop of color.

Miluji cokoliv hedvábného, je to nejspíš můj nejoblíbenější oděvní materiál. Společně s kůží, džínovinou, vlnou a kašmírem. Nicméně: na tuto košili jsem narazila v & Other Stories v Barceloně v den, kdy mi někdo vypral jinou hedvábnou košili v pračce (což se nemá dělat protože prací prášek má zásadité pH a hedvábná vlákna ničí), takže jsem to vzala jako poselství bohů "tak Adélo nesmutni, my ti posíláme tuto poslední světle růžovou hedvábnou košili k tomu v tvé velikosti a s 50% slevou". Už jsem ji na sobě měla několikrát a je opravdu skvělá, malým háčkem je jedině to, že se musí žehlit. To není moje oblíbená letní aktivita.  Ani zimní.
Barevnou sladěnost jsem ponechala jednoduchou s tělovými barvami, trochou denimu (tahle sukně je skvělý vintage nález, našla jsem ji online a týden doufala, že mi bude sedět- a naštěstí sedla) a k tomu barevný akcent červené rtěnky.

Shirt & Other Stories, vintage Levi's skirt, Zara shoes & Matt & Nat bag

20 comments:

  1. Tu sukni fakt vymysleli pro tebe!

    ReplyDelete
  2. Jsi kocka! :) Nedbaly culik me fascinuje, ten bych asi nevykouzlila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je jednoduchý (a z nouze ctnost, protože už nevím, co s vlasama!): uděláš culík a pak ho natupíruješ. Žádná magie, deset vteřin to chce :)

      Delete
  3. Vypadá to suprově a moc se mi k tomu líbí ta rtěnka - perfektní barva :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. - s tim zehlenim, kote - mamina mi venovala takovej sprejik, kterej behem par minut danej kus vyhladi, staci nastrikat a parkrat prejet rukou - idealni na vzdusny lehky halenky jako tahle .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám mám, ale nemají se používat na jemný látky :)

      Delete
    2. - ups. to jsem netusila :D

      Delete
  5. Letní, čistý, jednoduchý, tak to má v létě být! Sluší ti to!

    ReplyDelete
  6. Zrovna nedávno jsem si říkala, že džínové sukně už nejsou v módě a vyhodila jsem svoji starou, ale teda tobě neuvěřitelně sluší! :))
    One blondie life

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, já právě nějakou pár měsíců zoufale hledala! děkuju :)

      Delete
  7. Hodváb je úžasný materiál. Tak príjemné pre pokožku.Pohodový citi chic outfit... o)

    Anna
    www.newskinyme.com

    ReplyDelete
  8. Hedvabi je uzasny material a ta kosile je perfektni! Chic a sexy outfit.

    ReplyDelete
  9. Ta košile má úžasnou barvu :3
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete